A megtartás sokkal több, mint kellemes hangulatot teremteni és köszönni, amikor egy tag belép az ajtón. Félreértés ne essék, mindkettő nagyon fontos, de ha csak rájuk összpontosít, a tagjai nem maradnak meg. 

Néhány edzőterem és stúdiótulajdonos figyelmen kívül hagyja azt a tényt, hogy világos megtartási stratégiával kell rendelkeznie, amelyet a fitnesz üzletág minden alkalmazottja megért. Ezt be kell építeni a vállalkozás napi működésébe.

De mielőtt ez megtörténhetne, tudnia kell, hogy miért lesz nagyszerű a megtartási stratégiája. Amint már mondtuk, bár fontos, hogy  barátságosak legyünk egy taggal szemben, de ettől sokkal több van benne. Megtartási stratégiája alatt arra kell gondolnia, hogy milyen úton jár a tagja. 

Attól a pillanattól kezdve, hogy belépnek az ajtón, szükség van egy útra, amelyet követhetnek a lehető legjobb eredmények elérése érdekében. És rendelkeznie kell a protokollokkal a helyén, ha úgy találja, hogy a tag eltéved erről az útról. 

Ebben a cikkben megvizsgáljuk, miért olyan fontos a jó tagmegtartási stratégia, és feltárjuk a tagság 10 bevált gyakorlatát, amelyeket nem tesz meg. 

Miért olyan fontos a jó tagsági megtartási stratégia? 

Tovább

Üdvözlök Mindenkit,

Egy apró de lényeges változásról szeretném tájékoztatni a felhasználókat.

Változik a feladó mező kezelése, mert a GMail sok levelünket a spam-be rakta. Tovább

Legújabb frissítésünkben a csoportos foglalkozások kezelése kerül be a rendszerbe. Spinning, TRX, Aerobic és társai - magánoktatás kis csoporttal.
Ezeknek a kezeléséhez nyújt teljeskörű segítséget a programunk.

A rendszerünk megoldja a legnagyobb problémát:a várakozási sor kezelése kérdést. Ezzel az automatikus megoldással leveszi a terhet az adminisztrátor válláról nincs többi telefonos egyeztetés és harc a vendéggel hogy "kérlek rakjál be a csoportba csak most…". A program mindent automatikus elintéz - ha érdekel hogyan, nézd meg az erről szóló videónkat.
A foglalást és lemondást természetesen a vendég a saját telefonjáról tudja intézni 2-3 érintéssel.

Tovább

Legújabb fejlesztésünk eredményeképpen visszakerült a marketing module a rendszerbe.

Ennek segítségével lehetőség van a vendégeknek email üzenetet küldeni, nagyon jó példa erre, amikor egy foglalást lemond valaki és szeretnénk feltölteni a helyet, ilyen esetben küldjünk egy köremail és ezzel nagyban meggyorsítjuk a hely feltöltését.

 

Tovább

Mobil alkalmazás újdonságok

5/27/2020 12:00:00 AM

Az alkalmazás legújabb verziójában, a naptár már figyelembe veszi az adminisztrátor beállítását a legkisebb foglalási egységre vonatkozóan.

Ennek segítségével a vendégek még pontosabban és hibamentesen tudnak időpontot foglalni, ezzel nagyon sok időt meg tudsz takarítani, mert nem kell a lemondásokkal és módosításokkal foglalkozni

Tovább

Mi az amit feltétlenül vegyünk figyelembe egy online időpontfoglaló rendszer kiválasztásánál

  • Mennyi támogatja az adott szolgáltatást amit végzünk - gumisként nehéz lesz egy fodrász szalonra kihegyezett alkalmazást használni
  • Az árazásban van-e apróbetüs vagy nem kiszámítható rész
  • Az időpontfoglaló rendszer készítője magyar-e vagy pedig egy külföldi oldalt kapunk magyarítással
  • Milyen főbb funkciókat támogat
    • Külső naptár van-e ? könnyen beállítható
  • Ha ingyenesnek hirdetik, akkor az tényleg az vagy csak az első hónapban a kipróbálás alatt ?
Tovább

Heti újdonságok

3/20/2020 2:38:37 PM

Apró fejlesztésekkel készültünk el a héten.

  • Vendégekhez be lehet állítani a következőket:
    • Automatikusan elfogadásra kerüljön az általuk kért időpont
    • Az előrefoglalás maximális idejét (napokban)

Tovább