Változások: céges email cím kezelése - feladó mező
Üdvözlök Mindenkit,
Egy apró de lényeges változásról szeretném tájékoztatni a felhasználókat.
Változik a feladó mező kezelése, mert a GMail sok levelünket a spam-be rakta.
A technikai részletek: a Gmail, ha a feladó mezőben a céges email van és az időpont mester küldi ki, akkor spamnek minősíti mert az időpont mester nem küldhet más nevében emailt.
Emiatt van szükség a változásra, innentől kezdve a céges email a válaszra váró (reply-to) mezőbe fog kerülni. Tehát, amennyiben a felhasználó válaszol egy rendszer emailre akkor az a cégesre fog menni.
Aki szeretné hogy a válaszok az ő email címére menjenek, az menjen be a beállításokban és állítsa be a feladó email címe mezőt a saját e mail címére.
Ha bármilyen gond van az ügyfélszolgálatos email címen kérem jelezzék.