Változások: céges email cím kezelése - feladó mező

Üdvözlök Mindenkit,

Egy apró de lényeges változásról szeretném tájékoztatni a felhasználókat.

Változik a feladó mező kezelése, mert a GMail sok levelünket a spam-be rakta.

A technikai részletek: a Gmail, ha a feladó mezőben a céges email van és az időpont mester küldi ki, akkor spamnek minősíti mert az időpont mester nem küldhet más nevében emailt.

Emiatt van szükség a változásra, innentől kezdve a céges email a válaszra váró (reply-to) mezőbe fog kerülni. Tehát, amennyiben a felhasználó válaszol egy rendszer emailre akkor az a cégesre fog menni.

Aki szeretné hogy a válaszok az ő email címére menjenek, az menjen be a beállításokban és állítsa be a feladó email címe mezőt a saját e mail címére.

Ha bármilyen gond van az ügyfélszolgálatos email címen kérem jelezzék.