11 fontos tényező amit figyelembe kell venni egy fitnesz weboldalnál
Mi az első dolog, amit akkor csinálsz, amikor egy új vállalkozásról vagy szolgáltatásról akarsz információt szerezni ?
Valószínűleg Google-ön kezded, és végül egy céloldalon landolsz egy adott cégnél.
Ahhoz, hogy ezt perspektívába helyezzük, nézzünk meg pár dolgot, a fogyasztók közel 90% -a megnézi az online véleményeket, mielőtt meglátogatna egy vállalkozást. Nem csak vélemények, a potenciális fogyasztók is meglátogatnak egy weboldalt, és megnézik a közösségi média csatornákat. A jó online jelenlét jelenti a gerincét ,a hitelességet az fitness üzleted számára.
Akár online, akár offline működik, erős első benyomást kell tennie, hogy az embereknek okot adjon termékei vagy szolgáltatásai megvásárlására. Végtére is, a fitneszipar több mint 96,2 milliárd dollárt ér, ami azt jelenti, hogy mindent meg kell tennie annak érdekében, hogy kiemelkedjen versenytársai között a vendégek bevonzásához.
Az egyik legfontosabb dolog, amit tehetünk, hogy ezt elérjük, az, hogy jó weboldal-kialakítással rendelkezünk. Ebben a cikkben megvizsgáljuk, hogy mi a fitnesz weboldal kialakítása, miért fontos, hogy jó weboldal-tervezés legyen, és néhány tényezőt figyelembe kell venni egy weboldal tervezésekor,
Milyen legyen fitness weboldal designja?
A weboldal kialakítása alapvetően az, hogy a fitnesz webhelye hogyan néz ki attól a pillanattól kezdve, hogy a látogató elsőként megtekinti. Általában a webdesignban három fő dologra összpontosít: a megjelenésre, az elrendezésre és a tartalomra. Mind a három együttvéve, ha jól sikerült, jó élményt nyújt a webhely felhasználóinak, ami arra készteti őket, hogy többet szeretnének megtudni a szolgáltatásairól és az üzletéről.
De a jó tornaterem weboldalának kialakításához nem lehet csak úgy választani semmilyen designt; ehelyett egy jó fitnesz webhelynek ki kell egészítenie a vállalat céljait, küldetését és célközönségét. Ha jól teszi, ez lehetővé teszi a vállalkozás számára, hogy több érdeklődőt és potenciális ügyfelet generáljon.
Miért fontos, hogy legyen fitness weboldal?
Az online fitnesz weboldal nagy mértékben növelheti webhelyének látogatóit, és segíthet a következők előnyeinek előnyeiben:
Növeli a hitelességét
A szájról szájra és a nyomtatott reklám nem a fő módja a mai marketingnek, még akkor sem, ha Ön, klubja vagy munkatársai több éves tapasztalattal rendelkeznek az iparágban.
Az emberek több okot keresnek arra, hogy megbízzanak egy márkában, és egy üzleti webhely bizalmat kelthet a látogatókban, ami több okot biztosít számukra, hogy bízzanak benned. A fitneszklubok adatainak online megjelenítése segít átláthatóbbá tenni. Ráadásul az elérhetőségek könnyen feltüntetése, például a mobilszám, a cím és az e-mail növeli az új érdeklődők valószínűségét.
Új embereket vonz
A webhelyek lehetővé teszik, hogy nagyobb demográfiai adatokat célozzon meg, mint a szokásos nyomtatott hirdetésekben. Tegyük fel, hogy webhelye különböző keresőmotorok (SEO) szerint van optimalizálva. Ebben az esetben lehetővé teszi, hogy több ember megismerje a fitnesz üzletét, mivel nagyobb valószínűséggel jelenik meg az első néhány oldalon megjelenő keresési eredményekben.
Éppen ellenkezőleg, ha webhelyét nem tervezték jól, a vállalat egészen az 5. oldalra vagy tovább jelenhet meg, ami megnehezíti az új látogatók számára. Az online görgetés során az embereknek kevesebb idejük és elérhetőségük van a webhelyek meglátogatására a keresőmotorok 1. és 2. weboldala után.
Időt takarít meg
Kétségtelen, hogy fitnesz vállalkozóként Ön vagy csapata számos hívást kezelt a leendő vagy meglévő ügyfelektől, akik tele voltak a vállalkozásával kapcsolatos kérdésekkel. Hasonlóképpen, valószínűleg voltak olyan idők, amikor túl elfoglalt volt az ilyen hívások fogadásához, így ügyfelei elégedetlenek voltak.
Az ilyen hívások késleltethetik az alapvető munkát, és elvonhatják a csapattagok figyelmét. A jó fitnesz weboldal lehetővé teszi minden tag számára, hogy bármikor és bárhol hozzáférjen a szükséges értékes információkhoz. Ezért lehetővé teszi, hogy időt szánjon a vállalkozás fontos dolgaira.
Nagyobb ügyfélszolgálat
Ha jól megtervezi webhelyét, elégedettebb ügyfelekkel rendelkezik. Ez azért van, mert az ügyfelek könnyen hozzáférhetnek a fontos frissítésekhez és bejelentésekhez anélkül, hogy hosszú sorokban kellene várniuk a telefonon, hogy ilyen lekérdezéseket kérjenek.
Segít a digitális marketingben
Ahhoz, hogy túléljen egy fitnesz vállalkozást, online kell hirdetnie szolgáltatásait. Ahhoz, hogy hatékonyan forgalmazd őket a közösségi médiában és más platformokon, jó weboldaltervezésre van szükséged. Ha a webhely kialakítása nem felel meg a közösségi média hirdetéstervének, akkor gyors leadási arányokat okozhat, ami megakadályozhatja, hogy az emberek többet tudjanak meg a szolgáltatásaidról.
Tipikus webhelyplatformok, amelyeket használhat
Ha nem vesz fel szakembert, akkor fitnesz dedikált webhelysablonokat vagy weboldal-készítőt kell használnia.
WordPress
Az egyik nagyszerű platform, amelyet figyelembe kell venni, a WordPress, amely az internet webhelyeinek mintegy 34% -át teszi ki. Nem csak a WordPress népszerű, de előre elkészített témákkal is rendelkezik, amelyek ingyenesen letölthetők vagy alacsonyabb áron vásárolhatnak, mint egy webdesigner.
Vannak olyan témák, amelyek kifejezetten a fitnesz vállalkozások számára szolgálnak, és lehetővé teszik a tartalom egyszerű feltöltését. Hasonlóképpen, a fizetett témák könnyen testreszabhatók, és segíthetnek a webhely biztonságában is, mivel további beépített funkciókkal rendelkeznek.
Wix
Ha van ideje a kezében, használhat egy olyan webhelyépítőt, mint a Wix, hogy hozzájáruljon a webhely tervezéséhez. A Wix nagyszerű, mivel lehetővé teszi saját webhelyének ingyenes létrehozását és tervezését. Ezenkívül lehetővé teszi, hogy a webhelye funkcióit, például a menüket, képeket és egyebeket húzza, hogy testreszabható legyen az Ön ízlése szerint. A WordPress-től eltérően azonban vannak bizonyos korlátozások a Wix-szel való tervezésre; Nem kap teljes szabadságot.
11 tényező, amelyet figyelembe kell venni egy fitnesz weboldal tervezésekor
Számos tényezőt kell figyelembe venni egy weboldal tervezésekor, beleértve a tervezést, a tartalmat, a navigációt és még sok mást. Menjünk át ezeken a tényezőkön, és magyarázzuk el, miért szükségesek a sikeres weboldal létrehozásához.
1. Keresse meg a kívánt fitneszterveket
Szánjon időt arra, hogy vessen egy pillantást a fitneszipar más vezetőire és weboldalaikra. Hasonlóképpen, nézd meg a versenytársakat is, és jegyezd fel a webhelyük olyan területeit, amelyek tetszeni szeretnének.
Gyakran, amikor ezt teszi, jó ötlet képernyőképeket készíteni bizonyos webhelyekről, és elhelyezni őket egy dokumentumban, amelyet a webhely tervezői elképzeléseinek használatához, áttekintéséhez és bemutatásához használjon, áttekintsen és bemutassa a tervezői koncepcióknak. Különösen olyan egyedi elemeket kell keresnie, mint a menük, az elrendezés, a színek, a márkaépítés, a tartalom, a célok és az egyes funkciók.
2. Tartalom
A Pelton weboldala számos videót és szöveget tartalmaz, amelyek különböző méretű, betűtípusokat és háttereket mutatnak be a weboldalukon. Szánjon időt arra, hogy más webhelyeket böngészhessen, hogy megtudja, hogyan helyezik el képeiket, videóikat és szövegeiket a webhelyen. Ezután válassza ki azokat, amelyeket a legvonzóbbnak talál a mobilon és a számítógépen.
3. Menük
A szolgáltatások vagy termékek számától függően egy könnyen navigálható menüt szeretne a webhelyéhez. A Nike-nak jó példája van erre; van egy legördülő menüjük, amely minimalista megjelenéssel rendelkezik, lehetővé téve, hogy mindent gyorsan és egyszerűen megtaláljon a weboldalon.
4. Színséma
Ideális esetben a jó weboldal tervezéséhez meg kell néznie, hogy a weboldalon lévő színek hogyan egészítik ki egymást. Például a New Balance csak a webhely színeit használja a gombjaikon lévő márkájuknak megfelelően, így a márka színpalettája az egész weboldalon megmarad.
5. Egyszerűség
Manapság a legjobb fitnesz weboldalak azok, amelyeket a legegyszerűbb használni és megnézni. Ahhoz, hogy egy jó fitness weboldal design, akkor azt szeretné, hogy egyszerű színek, tipográfia, és képeket, amelyek könnyen megtekinthetők bármilyen eszközön.
6. Szín
Ami a színt illeti, azt akarja, hogy hatékony legyen, és olyan is, amely illeszkedik a márkájához. Ha lehetséges, próbáljon meg ragaszkodni 5 vagy annál kevesebb színhez. Ha nem úgy dönt, hogy márkaszíneket használ, próbálja meg a kiegészítő színeket választani, így könnyen megnézheti őket.
7. Szöveg
Ne használjon különböző betűtípusokat a webhelyén; természetellenesnek tűnhet, és kényelmetlen élményt jelenthet a felhasználó számára. Próbáljon meg legfeljebb három betűtípust tartani a fitnesz webhelyén, és győződjön meg róla, hogy azok konzisztensek a menüben, a szövegben és más gombokban.
8. Képek
Minden olyan képnek, videónak vagy grafikának, amelyet a webhelyén használ, relevánsnak kell lennie a fitnesz üzlete szempontjából. Ne mindig válassza a stockfotókat, mivel gyakran használják őket, és kevésbé valószínű, hogy egyedülállónak tűnik az iparágban. Próbáljon meg olyan képeket használni, amelyek tükrözik a márkát, a személyiséget és a vállalatot. Alapvető fontosságú, hogy kiváló minőségű képeket használjanak a professzionalizmus bemutatására és a fitnesz cég hitelesebbé tételére.
9. Navigáció
Attól függően, hogy hány oldallal rendelkezik, és milyen szolgáltatásokat kínál, könnyen navigálható webhelyet szeretne bármilyen eszközön. A jó navigáció lehetővé teszi a leendő tagok számára, hogy hosszabb ideig maradjanak a webhelyén, és könnyedén megismerjék a vállalatot. Ha a webhely navigációja nem jó, akkor gyors leadási arányokat érhet el, és értékes üzleti tevékenységet veszíthet.
10. Mobilbarát
2021-ben a legtöbb globális weboldal látogatás mintegy 49% -a mobilon történik. Ezért elengedhetetlen a mobilokra, asztali számítógépekre és táblagépekre optimalizált jó fitnesz weboldal kialakítása. Győződjön meg róla, hogy olyan kialakítással kell rendelkeznie, amely könnyen alkalmazkodik az egyes felhasználók eszközéhez.
11. Fontolja meg az oldalakat
Mielőtt megtervezte volna a weboldalát, gondoljon az elrendezésre. Sok fitnesz vállalkozásnak van honlapja, körülbelül oldala és kapcsolattartó szakasza. Ezután a vállalkozásától függően előfordulhat, hogy egy leltárt, tag bejelentkezési területet, osztályrendet vagy bármi mást szeretne felvenni, amely megfelel az Ön vállalkozásának. Tudva, hogy milyen oldalakkal kell rendelkeznie, segít abban, hogy hogyan mutatja be a tartalmat a fitnesz webhelyén.
+1. Tudjon online időpontfoglalást
Napjainkban nagyon fontos hogy az ügyfelek online tudjanak időpontot foglalni, ezért mindenképpen szükséges egy online időpontfoglaló rendszert üzemeltetni
Összefoglalva
Összességében egy jó fitnesz weboldalt nem szabad siettetni; Tulajdonosként időt kell szánnia a tervezésre és a kívánt know-ra. Ha van pénze, a legjobb, ha tervezőt bérel, mivel bizonyos előnyeik vannak, amelyeket az előre elkészített témák vagy webhelyépítők nem tudnak biztosítani.
Például segíthetnek abban, hogy a résen belül külön webhelyelrendezés legyen, és erős benyomást keltsen ügyfelei számára. Éppen ellenkezőleg, kevesebbet fizethet a fitneszhez kapcsolódó WordPress témákért, amelyeket testreszabhat. Azonban nagyobb valószínűséggel fut be egy fitnesz üzletbe online, ugyanazzal a témával, mint a sajátja.
Végső soron,
bármilyen tervezési stratégiát is választ, az erős weboldaltervezés fontos, mivel kiemelkedik a versenytársak között, és több érdeklődőt generál. Mielőtt elkezdené tervezni, érdemes időt szánni arra, hogy értékelje céljait, és megnézze a kívánt webhelyeket, hogy képet adjon arról, hogyan szeretné bemutatni cégét.